Voorbereidingen - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Alex Helvoirt - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Alex Helvoirt - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: alex

Blijf op de hoogte en volg Alex

25 December 2012 | Nederland, Goirle

ik ben vol op bezig met de voorbereidingen voor mijn fiets reis van Argentinië naar Alaska die begint op zaterdag 19januari 2013.
Nu ik alle spullen in huis heb moet ik alles nog in mijn fietstassen proberen te krijgen , dat is meteen al de eerste grote hindernis gezien de hoeveelheid die ik probeer mee te nemen.

  • 25 December 2012 - 14:02

    Peter Loots:

    Wow Alex, wat een super gaaf project. Hoe lang ga je er over doen? Ik ga je site goed in de gaten houden, vind het heeeeeeel dapper van je dat je dit gaat ondernemen.
    SUCCES KEREL!!
    Gtz Peerke

  • 25 December 2012 - 23:53

    Jan De Witte:

    alex, voor het vertrek is je fiets en bagage inderdaad belangrijk ! zal wel goedkomen.
    zoals je ziet, heb ik je al gevonden op de site: WaarBenJij.nu. ik blijf je volgen. dW

  • 26 December 2012 - 00:39

    Ron:

    Nou Alex het gaat al wat worden zal ook via deze site proberen op de hoogte te blijven van je schitterende reis.

  • 27 December 2012 - 12:33

    Marcel / Irene / Evi :

    Hey Alex, Heb m gevonden de site !! Superknap dat je dit gaat doen . Respect .
    We gaan je op deze manier volgen en hopen veel van je te lezen / zien .
    Groetjes uit d'Udent

  • 28 December 2012 - 22:59

    Hannie En Claude:

    Leuk dat je deze site bij gaat houden,,zo blijven we allemaal op de hoogte van het wel en wee van onze zwager,hihi...ik vind het erg spannend wat je gaat doen en heb daar enorm respect voor..ik brand elke avond kaarsjes,,zolang jij weg bent,branden ze speciaal voor jouw elke avond, oké?
    Alvast heeeeel veeeel succes en geniet van alles wat je onderweg tegenkomt en meemaakt,hoop dat dat alleen maar veel goeds is natuurlijk.Wij hopen op regelmatig een reisverslag en foto's te kunnen zien,we blijven je volgen!!!

    Groetjes Hannie x en Claude

  • 29 December 2012 - 00:15

    Hedwig Lommers :

    hoi alex,

    wat super gaaf wat jij gaat doen,
    ga jij alleen of reizen er met jouw meerdere mee.
    ik wil je heel veel succes wensen en een te gekke en gave tijd
    toewensen, maak veel foto's zodat wij van de thuis front ook
    kunnen genieten van de prachtige omgeving die je tegen gaat komen.
    toi toi en ik zal jouw ook zeker volgen

    grtjes hedwig lommers

  • 02 Januari 2013 - 18:01

    Eric:

    Hey Alex,
    't is wel modern zo'n internet-site. Maar ja, VEEL SUCCES met de trip, en loat oe eige nie van oe fiets rij'en.
    P.S. Hoe moet dat nou met word-feud????
    Groeten uit Riel

  • 10 Januari 2013 - 08:29

    Patrick In 't Zandt:

    Alex, meteen even gekeken naar jouw blog.
    Super stoer dat je dit doet!
    Respect!
    Ik ben benieuwd naar jouw verhalen.

  • 18 Januari 2013 - 12:54

    Hannie En Claude:

    Hey Alex,,,wij wensen jouw een goede reis morgen,,dat je maar veilig met al je spulletjes aan mag komen in Argentinië..de dikke trui kan je aan de kant leggen nu,hahaha..wij wensen je alle goeds en ga vooral genieten van je droom..we hopen dat je hier af en toe een berichtje achter laat,want ook voor de thuisblijvers valt het niet mee natuurlijk...goodluck!!!! gr Hannie en Claude

  • 19 Januari 2013 - 13:19

    Frans Van De Put:

    Hallo Alex, bijzonder grote uitdaging dat is nog eens wat anders als met het busje naar polen
    Alex ik blijf je volgen en heel veel succes
    Groeten Frans van de Put

  • 19 Januari 2013 - 15:33

    Brammus:

    heel veel succes grt corrine evy lars en bram

  • 19 Januari 2013 - 17:35

    Peter Maas:

    Alex ik weet dat je van uitdagingen houd dat heb je bewezen door de ritten die je voor mij hebt gedaan met je Mercedes bus dus dit gaat ook lukken ik wens je veel succes en blijf je volgen.


    m.v.gr Peter Maas

  • 21 Januari 2013 - 23:08

    Lonneke Jansen:

    Hallo ome Alex,

    hopelijk ben je vandaag goed aangekomen? Heel erg veel plezier en succes met de fietsreis!!!
    En ik wacht met smart op je eerste verslagje!!

    hele dikke kus!!

    Lonneke

  • 23 Januari 2013 - 17:27

    Johan Aalders:

    Hoi Alex,
    Ik heb jullie ontmoet tijdens ons rondje Nederland in 2012. Jij was met je vrouw ook aan het fietsen en jullie stonden in Schipborg vlak bij ons en s'morgens heb jij tijdens het ontbijt verteld wat je plannen waren ik was samen met mijn neef Ben Kreeftenberg die in Canada (Vancouver) woont.
    Ik wens je heel veel succes met je tocht en hoop dat het mag lukken zoals jij dat hebt voorgesteld.

    Groeten van Johan Aalders

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Goirle

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juli 2014

Vervolg 26 , en tevens laatste verslag.

08 Juli 2014

Vervolg 25

10 Juni 2014

Vervolg 24

11 Mei 2014

Vervolg 23

12 April 2014

Vervolg 22
Alex

Fietsen van Argentinië naar Alaska!

Actief sinds 25 Dec. 2012
Verslag gelezen: 1177
Totaal aantal bezoekers 72164

Voorgaande reizen:

25 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

25 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: