argentinië - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Alex Helvoirt - WaarBenJij.nu argentinië - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Alex Helvoirt - WaarBenJij.nu

argentinië

Blijf op de hoogte en volg Alex

22 Januari 2013 | Argentinië, Ushuaia

Hier mijn eerste verslag van mijn reis.de vliegreis van Schiphol via Rome en Buenos Aires was nogal vermoeiend 24 uur wachten in Buenos Aires op het vliegveld . 2 dagen en nachten bijna niet geslapen maar verder goed aangekomen in Ushuaia . Vandaag eerst uitgeslapen , boodschappen gedaan en toen naar het nationale park Tierra del Fuego gefietst wel effe wennen hier met die bergen maar wel ontzettend mooi Achter wieltje even in de zee gezet en hopelijk volgend jaar weer in de zee maar dan in Alaska .Morgen begint het pas echt als ik Ushuaia uit rij in noordelijke richting . De groeten allemaal

  • 22 Januari 2013 - 23:23

    Donny:

    Goed bezig boaske suc6

  • 22 Januari 2013 - 23:27

    Conny:

    hee alex fijn om wat van je te lezen,geniet ervan en doe op je gemak je hebt tijd genoeg!wij denken aan je,en je weet aan wie je moet denken als je geuveltje op moet.dikke kus van jezus xxxx

  • 23 Januari 2013 - 04:13

    Ben Kreeftenberg:

    Hallo Alex
    Eerste dag is meestal moeilijk maar dat gaat vlug over. Kijk uit naar je verslagen. Ben Kr

  • 23 Januari 2013 - 10:27

    Jan De Witte:

    hoi alex,
    zojuist jouw eerste verslag gelezen !
    leuk ideetje van jou met het achterwiel in de zee en nu nog in de zee bij alaska !
    veel succes en we houden contact l
    jan de witte

  • 23 Januari 2013 - 11:01

    Hannie En Claude:

    Fijn dat je goed bent aangekomen,leuk dat je iets hebt laten weten,ik werd al ongeduldig,hahha..en een keer een foto van het mooie landschap zou niet verkeerd zijn!!! kunnen we meegenieten..tot de volgende update!!! succes.

    groetjes Hannie en claude x

  • 23 Januari 2013 - 14:22

    Frans Van De Put:

    Hallo Alex
    Net je eerste verslag gelezen reis heeft lang geduurd maar in ieder geval goed aangekomen
    nou jongen de kuiten smeren en de fiets op alex ik blijf je volgen veel succes
    Groeten Frans van de Put

  • 24 Januari 2013 - 13:50

    Lineke:

    Hoi Alex,
    Nou je droom is begonnen, leuk dat ik zo kan zien waar je bent en hoe het gaat. Ik zal je reisverslagen blijven lezen, net een boek elke keer 1 pagina. en graag veel foto's maken he maakt het nog levendiger veel succes en geniet ervan gr lineke

  • 25 Januari 2013 - 18:58

    Peter&door:

    Hoi lex, heel veel suuk6 en veilige km's. Nu ben je tenminste verder dan Mersin. Gtn Door&Peter

  • 25 Januari 2013 - 20:30

    Jef Van Oort:

    Hallo Alex moedige onderneming Ga je volgen Succes

  • 26 Januari 2013 - 13:10

    Rene Vogelsang :

    Nou daar ga je dan baas is een hele onderneeming maar toch wens ik je het beste toe en een goeie reis de alles maar voorspoedig verloopt succes baoske


  • 26 Januari 2013 - 17:03

    Aimé:

    Nou Alex,

    je hebt je zin gehad. Veel vorst en sneeuw afgelopen week.
    Vorige week zondag zonder jou moeten kaarten, eerste week is voor mij goed verlopen en toch weer een keer kunnen winnen. We houden wel veel melk en thee over.
    Geniet er nog 1,5 jaar van, wij zullen ons best doen zonder jou. Nog een paar maanden en dan kunnen wij ook weer barbequeen.

    Groeten,
    Aimé

  • 27 Januari 2013 - 19:58

    Harald Van Helderen:

    Hoi Alex,

    Mooi dat je daar goed bent aangekomen we zullen je vanaf hier blijven volgen.
    Vanaf hier wensen wij jou een mooie en veilige fietstocht toe

    Groeten,
    Harald,Bianca en Luke van Helderen.

  • 01 Februari 2013 - 18:27

    Ria.meeuwis Kaart Vriendin Van Jou Moeder:

    Hoi Alex,
    Ik wil jou namens onze kaartclub heel veel succes wensen met jou onderneming.
    Je bent nu dus goed aangekomen in argentinie en al veel moois gezien.
    Vanuit til burg wensen wij jou een veilige fietstocht.
    Als jou moeder komt kaarten laat ik het aan haar zien.
    Groeten jou moeder ria meeuwis riek verheggen

  • 02 Februari 2013 - 11:54

    Ria Van Spaendonk:

    hallo alex ik heb je verslagen gelezen en wens je heel veel succes op je fiets tocht ik ben de kaart vriendin van je moeder en woon in de flat er tegen over goede reis ria en jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Ushuaia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Juli 2014

Vervolg 26 , en tevens laatste verslag.

08 Juli 2014

Vervolg 25

10 Juni 2014

Vervolg 24

11 Mei 2014

Vervolg 23

12 April 2014

Vervolg 22
Alex

Fietsen van Argentinië naar Alaska!

Actief sinds 25 Dec. 2012
Verslag gelezen: 997
Totaal aantal bezoekers 72164

Voorgaande reizen:

25 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

25 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: